Aktualności | Algonquin

Graduacja-Odkrywcy i Tropiciele -Algonquin

“ Wszystkiego, co naprawdę warto wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu” (Robert Fulghum, filozof) 25 czerwca A. D. 2020 Tropiciele i…

Aloha Hawaje!

Przedszkolaki z Wyspy Dzieci w Algonquin odwiedziły egoztyczną wyspę- Hawaje! Nasze maluchy ubrane w hawajskie spódnice, kwieciste koszule oraz naszyjniki…

Wakacyjne zabawy- przedszkolaki w Algonquin

Pani Lato zawitała u nas już na dobre! Przyniosła nam prawdziwie letnią pogodę- gorące słoneczko rozpieszcza nas każdego dnia... A…

Bezpieczne wakacje- Krasnale w Algonquin- czerwiec 2020

O tym jak miło i jednocześnie bezpiecznie spędzić wakacje, uczyły się Krasnale na Wyspie Dzieci w Algonquin. „Niech żyją wakacje,…

Jesteśmy otwarci. Rozpoczynamy zapisy

Po bardzo trudnym czasie dla nas wszystkich z radością ogłaszamy, że 4 placówki naszej Wyspy Dzieci są już dla Was…

Czytaj więcej

Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy...

Za nami kolejny miesiąc, miesiąc niezwykły na Wyspie Dzieci... Dlaczego?  Ubraliśmy przedszkolną choinkę, odwiedził nas  Święty Mikołaj, poznaliśmy tradycje Świąt…

Pan listopad gra na basie dylu, dylu, bum!

Pan listopad obfitował w wiele atrakcji. W tym miesiącu celebrowaliśmy Święto Odzyskania Niepodległości, świętowaliśmy razem z pluszowym misiem jego urodziny,…

Czytaj więcej

Bal Halloweenowy, konkurs na piękną dynię i moc innych atrakcji....

Każdy przedszkolak wie, że należy jeść warzywa, bo to dobre jest i na zdrowie i na siłę też! Milusińscy w…

Jestem sobie przedszkolaczek....

"Jestem sobie przedszkolaczek, nie grymasze i nie płacze, na bębenku marsza gram, ram tam, tam, ram tam, tam". Przedszkolaki na…

Podróże dookoła świata!

"Przyszło do nas lato, kolorowe lato" W całej krasie swoich barw przeniosło nas na Hawaje (Schiller Park/ Hanover Park/ Northbrook).…

Wakacyjne podróże - te małe i te duże!

Wakacje to czas odpoczynku, czas kiedy cieszymy się wspaniałą letnią pogodą i chłodzimy zimną lemoniadą tak jak przedszkolaki w Hanover…

Czytaj więcej

O wizycie Pani Lato i Dniu Szalonych Fryzur!

Jest tylko jedna taka noc w roku, Noc Świętojańska, gdy w głębi lasu zakwita niezwykły kwiat paproci. Ten, kto go…

O Dniu Dziecka i o żalu i radości w jednym, czyli o Graduacji!

W tym miesiącu obchodziliśmy wyjątkowy dzień- Dzień Dziecka. Dzień Dziecka na Wyspie Dzieci tak naprawdę nasi milusińscy obchodzą codziennie, gdyż…

Czytaj więcej

O Dniu Mamy, sadzeniu kwiatuszków i wizycie na łące!

Jesteś Mamo Skarbem mym, kocham Ciebie z całych sił! W tym miesiącu obchodziliśmy wyjątkowy dzień - Dzień Mamy. Przedszkolaki z…

O Dniu Ziemi i o paradzie z okazji 3 Maja

Dzień Ziemi to najbardziej ekologiczne święto na świecie. Przedszkolaki w Algonquin uczyły się jak mogą pomóc Matce Ziemi. Maluchy sprzątały…

Czytaj więcej

O zawodach, zielonej trawce i wiosennym kiermaszu

Co w trawie piszczy? - badały Krasnale w Hanover Park. Mali badacze bardzo dokładnie zbadali wiosenną, zieloną trawkę. Znaleźli tam…

W świecie dinozaurów, krainie bocianów i pięknym ogrodzie !

Odkrywcy w Hanover Park zamienili się w naukowców badających szczątki klasowego dinozaura. Prowadzili badania nad skamieniałościami, a także byli świadkami…

Czytaj więcej

Specjalne urodziny, irlandzkie tańce i powitanie wiosny!

Marzec jest w naszym przedszkolu miesiącem pełnym atrakcji!  Odkrywcy i Podróżnicy w Hanover Park celebrowali urodziny Dr Suess. Nie tylko…

O cyrkowych sztuczkach, pięknym uśmiechu i zimowych spacerkach

W cyrkowym namiocie arena się złoci  Orkiestra głośno gra Wirują piłeczki, słoń wchodzi do beczki Pod niebo skacze pchła! W…

Czytaj więcej

Podróże w kosmos, konkurs i bal walentynkowy!

Luty- mroźny środek zimki, to 14-sty Walentynki! Każdy serce dziś rysuje, komuś dzisiaj podaruje. Mimo, że na zewnątrz wciąż sroga…

W rytmach karnawału, na biegunie północnym i w bajkowej krainie

Styczeń to w naszym przedszkolu czas karnawału i czas zabawy! W przedszkolu w Hanover Park odbył się prawdziwy bal karnawałowy.…

WOŚP, specjalne urodzinki oraz Dzień Babci i Dziadka

"Pomaganie jest dziecinnie proste"- tak brzmiało hasło 27 finału WIelkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Udowodniły to nasze przedszkolaki oraz ich rodzice,…

Karnawałowe rytmy, wyprawa na biegun północny, piżamkowy dzień!

Witamy Cię, Nowy Roku 2019!  Mamy wobec Ciebie dużo wspaniałych planów, więc  miejmy nadzieję, że je spełnisz! Wszystkim przedszkolakom, rodzicom…

Czytaj więcej

Jasełka, Kiermasz Świąteczny oraz wizyta Pani Zimy!

Święta tuż, tuż...Czas na ostatnie przygotowania do tego magicznego czasu. Nasze  choinki już ubrane, prezenty zapakowane, a w naszych domach…

Ubieramy choinkę i witamy Mikołaja!

A Mikołaj pędzi, a Mikołąj gna, od przedszkola do przedszkola ciężką pracę ma! Święty Mikołąj, mimo, że bardzo zapracowany nie…

O Święcie Dziękczynienia i zimowych zapasach

Święto Dziękczynienia jest świetem kiedy dziękujemy za wszystko co posiadamy. Dzieci uczyły się w jaki sposób mogą wyrażać wdzęczność oraz…

O jesiennej pogodzie i specjalnych urodzinach!

W tym roku Myszka Mickey kończy 90 lat! Z tej okazji przedszkolaki z Alqonquin przygotowały dla niej specjalne przyjęcie na…

Czytaj więcej

Muzycznie, a także patriotycznie...

“Pan listopad gra na basie Dylu,dylu bum Na jesiennym graniu zna się Trawką dotknął strun”  ... Jesienna muzyczka wesoło rozbrzmiewała…

Halloweenowa zabawa, dyniowy konkurs, jesienne przygody!

Jeszcze trochę październikowych wspomnień z Algonquin i Hanover Park. Przedszkolaki z Algonquin uczestniczyły w halloweenowym balu. Przebrani w piękne, kolorowe…

Czytaj więcej

O dyniach, ciekawych spotkaniach i październikowej zabawie

Pożegnaliśmy kolejny jesienny miesiąc, pora więc na wspomnienia. Przedszkolaki z Hanover Park wybrały się niedawno na wycieczkę. Odwiedziły lokalną farmę…

O jesiennych zbiorach

Jesień, to jak powszechnie wiadomo, pora plonów i zbiorów. Właśnie o różnych jesiennych witaminkach mówią nasze przedszkolaki. W Algonquin odbył…

Pracowita jesień

“Idzie łąką, idzie polem/ Pod złocistym parasolem./ Gdy go zamknie – słońce świeci./ Gdy otworzy – pada deszcz./ Kto to…

Wrześniowe zabawy

Rok szkolny w pełni! W naszych przedszkolach wiele się dzieje. W Algonquin odbył się Dzień Przedszkolaka. Placówkę odwiedziła z tej…

Żegnajcie, wakacje!

Wszystko co dobre, szybko się kończy- i tak też jest z wakacjami. Już za kilka dni rozpoczniemy nowy rok szkolny.…

Wędrujemy dalej!

Wakacje powoli zbliżają się ku końcowi, ale my jeszcze nie zwalniamy tempa. Wciąż jest bowiem tyle do odkrycia!    Przedszkolaki…

Szlakiem przygody

Sierpień na dobre u nas zagościł, więc pora na kolejną porcję przygód i szaleństw. Misie w Northbrook odwiedziły niedawno Afrykę.…

Dookoła świata

Wakacje w pełni, a my kontynuujemy letnie podróżowanie. Jak wspominaliśmy już wcześniej, nasze przedszkolaki w Northbrook urządziły sobie piracką zabawę.…

Czytaj więcej

Egzotycznie, wśród zwierząt i na morzu

Za nami lipiec – a wraz z nim mnóstwo przygód i wspaniałych przeżyć. Nasze przedszkolaki w Schiller Park odwiedziły Afrykę.…