Czerwiec pełen wrażeń!

IMG_5974Jeszcze niedawno przygotowywaliśmy się do wakacji, a tu już lipiec puka do drzwi. Przyszła więc pora na podsumowanie czerwca – a był to niezwykle gorący, pełen przygód miesiąc.

Najpierw oczywiście obchodziliśmy Dzień Dziecka, o którym już wspominaliśmy (Schiller Park/ Northbrook/ Hanover Park). Na naszych podopiecznych czekało tego dnia wiele atrakcji- dmuchane zamki, lody, mnóstwo gier a także upominków. Były też zabawy z balonami i przebrania.

Potem przyszła pora na pożegnanie absolwentów i oficjalne zakończenie roku szkolnego36062992_10160426230785459_1079078647282794496_n (ale o tym niebawem). Gdy zabrzmiał ostatni dzwonek, rozpoczęliśmy wakacje. Najpierw było szalenie wesoło, ponieważ w naszych placówkach zorganizowaliśmy “crazy hair day”- czyli dzień zwariowanych fryzur. Dzieci w Hanover Park, Northbrook oraz Schiller Park zaprezentowały wspaniałe uczesania. Włosy niejednego milusińskiego zmieniły nawet kolor – na czerwony, fioletowy, niebieski czy zielony. Były też różnego rodzaju dodatki – kwiatki, spinki, kokardy. Gratulujemy pomysłowości!

35925277_10160420344460459_5488883743756124160_nNastępnie przyszedł czas na przywitanie ukochanej przez młodszych i starszych pory roku. Pani Lato odwiedziła wszystkie nasze przedszkola (Northbrook/ Hanover Park/ Schiller Park). Pięknie ubrana i uśmiechnięta, opowiadała o swoich siostrach, zachęcała do wspólnych zabaw na świeżym powietrzu i otuliła nas ciepłymi promieniami słońca. Misie w Schiller Park zrobiły nawet z tej okazji plażowe prace plastyczne i lody, słonecznej aury wypatrując lornetkami.

36137143_10160432921285459_1411657910840197120_nPełni entuzjazmu i letniej radości, na sportowo spędziliśmy pierwszy tydzień wakacji. Nasi podopieczni w Schiller Park opowiadali o sportach, jakie uprawiają latem. Nie zabrakło jazdy na rowerze czy rolkach, piłki nożnej, gimnastyki i bejsbola. Dzieci przygotowały również wiele pięknych laurek dla swoich Tatusiów – z okazji polskiego Dnia Taty. To ważne święto celebrowaliśmy wspólnie biorąc udział w polonijnych piknikach – “Nocy Świętojańskiej” oraz “Poloniadzie”. Korzystając z okazji pragniemy wszystkim kochanym Tatusiom złożyć najlepsze życzenia – dużo siły i optymizmu, spokoju i uśmiechów, radosnych chwil, miłych przeżyć i wielu niespodzianek.

Miesiąc zakończyliśmy rozmowami o bezpiecznych wakacjach. Dzieci uczyły się, jak dbać o zdrowie przebywając na plaży, w lesie czy nad wodą. Misie i Podróżnicy w Schiller Park wykonali wiele oryginalnych prac, w tym czapki i okulary przeciwsłoneczne.35156853_10160434565805459_8526474869653635072_n

Warto też dodać, że w czerwcu w Schiller Park nasi milusińscy hodowali motyle. Podróżnicy i Odkrywcy z bliska obserwowali jak gąsienice zamieniają się w motyle. Dzieci dbały o kokony a potem o świeży nektar dla skrzydlatych przyjaciół. Po dwóch tygodniach przyszedł czas pożegnania i wypuszczenia barwnych stworzeń na wolność. Niejednemu łezka zakręciła się w oku! Był to niewątpliwie niezwykle wartościowy i przyjemny projekt.

Przed nami jednak kolejne wspaniałe wrażenia, wycieczki i eksperymenty. Ahoj, przygodo!